Zorgaanbiederspost in VECOZO
Voeg Zorgaanbiederspost toe aan uw overeenkomst in VECOZO
U kunt deze dienst aanvragen als u een overeenkomst met VECOZO heeft gesloten voor gebruik van het hun diensten. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van de Zorgaanbiederspost. Het duurt gemiddeld 5 werkdagen om toegang te krijgen tot Zorgaanbiederspost.
Heeft u een vraag over Zorgaanbiederspost? Kijk op de website van VECOZO. Of neem contact op met support@vecozo.nl.
Zo koppelt u de postbus aan uw overeenkomst
-
1. Toevoegen postbus
Ga naar vecozo.nl, kies ‘Aanvragen en wijzigen’ en ‘Zorgaanbieder’, vul uw KvK-nummer of AGB-code in en neem de cijfers uit de afbeelding over, kies ‘Wijzigen gegevens van de onderneming’, vul het formulier in met optie ‘Toevoegen diensten’, kies voor ‘Zorgaanbiederspost’.
-
2. Autoriseren gebruiker
U ontvangt eerst de bevestiging dat Zorgaanbiederspost op uw overeenkomst is toegevoegd. Daarna kan de contactpersoon van uw organisatie autorisatie voor u regelen bij ‘Gebruikersbeheer’. De contactpersoon klikt in de gewenste gebruikersregel in de kolom 'Acties' op het icoon 'Wijzigen'. Lees meer over autorisaties op de website van VECOZO.
-
3. Berichten bekijken
Bij nieuw ontvangen berichten in het Berichtloket vindt u op het detailscherm een knop Download. Via deze knop kunt u het bericht openen, opslaan en/of inlezen in uw softwarepakket. Lees meer over het Berichtloket op de website van VECOZO.
-
4. Instellen notificaties
Via het ‘Berichtloket’ stelt u notificaties in. U ontvangt dan een e-mail als er een bericht voor u klaarstaat. Lees meer over notificaties op de website van VECOZO.