Retourbestand opnieuw laten sturen
Lees hoe u een retourbestand én een verrekenoverzicht nog een keer kunt laten sturen. En wat u kunt doen als een herzending aanvragen niet meer mogelijk is.
Zo laat u een retourbestand opnieuw sturen
1. Controleer of VECOZO een retourbestand opnieuw kan versturen
Dit kan als een retourbestand:
- de status ‘Aangeboden’ of ‘Bezorgd’ heeft
- en het is niet ouder dan 365 dagen
2. Neem contact op met Functioneel beheer van VECOZO
Dat doet u via mail: functioneelbeheer@vecozo.nl. U stuurt een verzoek om een bepaald retourbestand nog een keer te sturen. In dit verzoek vermeldt u:
- de AGB-code, conversatie-, of, bericht-, of traceerID
- en/of referentie met datum van indienen van bericht.
VECOZO stuurt het retourbestand dan binnen één werkdag.
Als een retourbestand ouder is dan 365 dagen
Wilt u dan contact met ons opnemen? In het verzoek vermeldt u deze informatie:
- AGB code praktijk
- Uw mailadres
- UZOVI code
- Conversatie ID
- Motivatie voor te laat ophalen van retourinformatie
Kunt u een retourbestand niet lezen?
Neem dan contact op met uw softwareleverancier.