Software telecommunicatie voor doven en slechthorenden
Vergoeding 2025
Software telecommunicatie voor doven en slechthorende om te kunnen bellen. Via de computer of telefoon is het mogelijk te bellen met tekst-, spraak- en beeld ondersteuning. Bij Zilveren Kruis krijgt u een vergoeding voor software telecommunicatie voor doven en slechthorenden.
Bekijk de vergoedingen van 2024Vergoeding en voorwaarden
Kies uw pakket en bekijk de vergoedingen en voorwaarden die bij uw pakket horen.
Vergoeding en voorwaarden
Opbouw vergoeding
Basisverzekering | 100% |
Eigen risico |
U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
Collectiviteitsvoordeel |
Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief. |
U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor wie is de vergoeding?
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Wat krijgt u vergoed?
Een abonnement voor telecommunicatie software.
Wat krijgt u niet vergoed?
- de telefoon
- tablet of computer
U heeft een aanvraag met motivatie nodig
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
Waar kunt u terecht?
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Vergoeding en voorwaarden
Opbouw vergoeding
Basisverzekering | 100% |
Basis Plus Module | geen extra vergoeding |
Eigen risico |
U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
Collectiviteitsvoordeel |
Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief. |
U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor wie is de vergoeding?
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Wat krijgt u vergoed?
Een abonnement voor telecommunicatie software.
Wat krijgt u niet vergoed?
- de telefoon
- tablet of computer
U heeft een aanvraag met motivatie nodig
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
Waar kunt u terecht?
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Vergoeding en voorwaarden
Opbouw vergoeding
Basisverzekering | 100% |
Aanvullend 1 ster | geen extra vergoeding |
Eigen risico |
U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
Collectiviteitsvoordeel |
Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief. |
U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor wie is de vergoeding?
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Wat krijgt u vergoed?
Een abonnement voor telecommunicatie software.
Wat krijgt u niet vergoed?
- de telefoon
- tablet of computer
U heeft een aanvraag met motivatie nodig
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
Waar kunt u terecht?
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Vergoeding en voorwaarden
Opbouw vergoeding
Basisverzekering | 100% |
Aanvullend 2 sterren | geen extra vergoeding |
Eigen risico |
U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
Collectiviteitsvoordeel |
Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief. |
U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor wie is de vergoeding?
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Wat krijgt u vergoed?
Een abonnement voor telecommunicatie software.
Wat krijgt u niet vergoed?
- de telefoon
- tablet of computer
U heeft een aanvraag met motivatie nodig
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
Waar kunt u terecht?
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Vergoeding en voorwaarden
Opbouw vergoeding
Basisverzekering | 100% |
Aanvullend 3 sterren | geen extra vergoeding |
Eigen risico |
U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
Collectiviteitsvoordeel |
Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief. |
U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor wie is de vergoeding?
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Wat krijgt u vergoed?
Een abonnement voor telecommunicatie software.
Wat krijgt u niet vergoed?
- de telefoon
- tablet of computer
U heeft een aanvraag met motivatie nodig
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
Waar kunt u terecht?
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.
Vergoeding en voorwaarden
Opbouw vergoeding
Basisverzekering | 100% |
Aanvullend 4 sterren | geen extra vergoeding |
Eigen risico |
U betaalt geen eigen risico Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico. |
Collectiviteitsvoordeel |
Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief. |
U krijgt minder vergoed bij een niet-gecontracteerde zorgverlener
Met een niet-gecontracteerde zorgverlener of leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Voor wie is de vergoeding?
Voor mensen die doof of slechthorend zijn.
Wat krijgt u vergoed?
Een abonnement voor telecommunicatie software.
Wat krijgt u niet vergoed?
- de telefoon
- tablet of computer
U heeft een aanvraag met motivatie nodig
In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.
U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier
Kiest u voor een zorgverlener waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. . Kiest u voor een niet-gecontracteerde zorgverlener? Dan heeft u vooraf toestemming van ons nodig.
Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?
Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.
Waar kunt u terecht?
U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.